تاج خودش را به نشنیدن و ندیدن می زند / تنها کاری که بلد است سپاس از اینفانتینو است_آینده
به گزارش آینده
روزنامه جوان نوشت:فیفا و اینفانتینو کاری نمیکنند، اما مهدی تاج و امیر قلعهنویی هر بار که پشت تریبون قرار گرفتهاند از کوششهای آنها سپاس کردهاند!
این که این دو بزرگوار از چه چیزی سپاس میکنند و این که قرار است تا کجا روی فیفا و اینفانتینو حساب باز کنند، اکنون دیگر سوال همه علاقهمندان به فوتبال و حتی آنهایی است که فوتبال را فقطً در جام جهانی جستوجو میکنند. جای شگفتی دارد که این حجم از بیعدالتی و تبعیض در رابطه ایران حتی داد تیمهایی، چون استرالیا را هم درآورده، اما ما هم چنان از فیفا سپاس میکنیم.
فیفا در روبه رو با ایران برخورد دوگانه و ریاکارانهای دارد. این قضیه کاملاً ثابت شده، هنگامی که آنها عملاً قانون رسمی خود را هم اجرا نمیکنند و ایران نمیتواند دو روز سریعتر به محل مسابقه می بود، یعنی آنها با ما روراست نیستند. اینفانتینو هم که فقطً بهجستوجو نمایش است. خوب که دقت کنید، فهمید خواهید شد که ایران و شرایط خاص تیم ملی بهترین زمان برای خودنمایی اوست. رئیس فیفا در همه این ماهها با وجود در رختکن تیم ملی و قهرمان نمود دادن خود در ماجرای وجود ایران در جام جهانی، تلاش کرد چهرهای حمایتگر و مقتدر در مدیریت مشکلاتهای پیچیده از خود به نمایش بگذارد، فرصتی تبلیغاتی که فدراسیون فوتبال ایران در همه این زمان در اختیار او قرار داد.
از فدراسیون و شخص مهدی تاج هیچ انتظاری نیست. تاج هم چنان خود را به ندیدن و نشنیدن میزند و هر بار زیاد تر از قبل از مترسک امریکایی فیفا سپاس میکند، بعد توقع اتخاذ موضع محکم انتظاری بی نتیجه است. فقط باید چشم به راه بمانیم و ببینیم این ماجرا تا کجا ادامه اشکار میکند. یقیناً باید دست به دعا برداریم که انفعال مهدی تاج و مسئولان فوتبال در روبه رو با فیفا و رئیس امریکایی آن حیثیت سرزمین عزیزمان، زحمات مردم، نیروهای مسلح و خون شهدای جنگ رمضان را به باد ندهد.
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکارها
منبع









