مالیات این افراد بخشیده می شود؟

فاجعه در لیگ پایه فوتبال ایران؛ دعوا با تبر به بازیکنان جوان در یک مسابقه/ ویدئو_آینده


به گزارش آینده

سرمربی تیم فوتبال جوانان بهوند رامهرمز درمورد درگیری تشکیل شده در بازی این تیم و سنگ آهن بافق یزد توضیحاتی اراعه داد.

دیدار تیم‌های سنگ آهن بافق یزد و بهوند رامهرمز در لیگ زیر 18 سال فوتبال ایران روز پنج‌شنبه 18 اردیبهشت به علت تشکیل درگیری در زمان‌های تلف شده نیمه همه ماند؛ دیداری که فیلم‌های انتشار شده از اتفاقات آن مشخص می کند فردی تبر به دست تصمیم دعوا به اعضای تیم رامهرمز را داشت.

بعد از این درگیری و نیز به علت رقم خوردن اتفاقات شبیه در جریان بازی‌های قبلی لیگ زیر 18 سال به میزبانی سنگ آهن بافق یزد، با تصمیم فدراسیون ادامه بازی‌ها لغو شد.

[elementor-template id="11114"]

صادق جعفری سرمربی تیم بهوند رامهرمز در تشریح اتفاقات رقم خورده در بازی با سنگ آهن بافق گفت: تیم ما در حالی در سومین بازی خود به مصاف تیم یزد رفت که برای صعود به مرحله سپس تا این مدت شانس داشت. این بازی در شرایط عادی و با حساب یک بر یک جستوجو می‌شد و تا دقیقه 93 هیچ اتفاقی رقم نخورده می بود تا این که داور برای حریف یک پنالتی گرفت و بازیکن سنگ آهن بافق موفق نشد آن را به گل تبدیل کند.

او در ادامه گفت: از آنجا که با این تساوی هم چنان برای صعود شانس داشتیم، بعد از هدر رفتن پنالتی حریف خوشحالی کردیم که یک دفعه فهمید شدیم تماشاگران تیم بافق با عبور از فنس‌های دور زمین داخل زمین شده‌اند و به سمت بازیکنان ما می‌آیند که در ادامه، تلاش کردیم بازیکنان‌مان را از چنگ آن‌ها خارج کنیم. یکی از بازیکنان تیم ما نیز که به علت اخراج در بازی قبل، این دیدار را از روی سکوها تماشا می‌کرد، از سوی تماشاگران حریف مورد ضرب و شتم قرار گرفت و تا جایی که توانستند او را کتک زدند.

سرمربی تیم فوتبال بهوند رامهرمز در توضیح این که در تصاویر فردی مشاهده می‌شود که یک تبر در دست دارد، او گفت: او یکی از دو بادیگارد مدیرعامل باشگاه سنگ آهن بافق می بود و با خود مدیرعامل هم داخل ورزشگاه شد و با هم پیش از اغاز بازی عکس گرفتند که عکس‌های آن نیز در صفحه رسمی باشگاه سنگ آهن بافق یزد حاضر است و ما نیز این عکس‌ها را در اختیار داریم. به هر حال بعد از این درگیری داور ترسید و به رختکن رفت و ما هم توانستیم بازیکنان را یکی یکی از چنگ تماشاگران حریف دربیاوریم تا بیشتر از این مورد ضرب و شتم قرار نگیرند و در نهایت بازی نیمه همه ماند.

او اضافه کرد: حتی بعد از این درگیری ترسیدیم که بازیکنان‌مان را به درمانگاه ببریم و یکی از بازیکنان ما تا این مدت در شوک است و در مسیر یزد به رامهرمز فقط گریه می‌کرد که خودم نیز با او گریه می‌کردم. واقعا یک فاجعه می بود. حتی بازی بصیر اهواز با همین تیم نیز همراه با درگیری می بود. تیم ایمان سبز شیراز هم بعد از بازی هفته دوم روبه رو سنگ آهن بافق به بازی ادامه نداد و به شیراز برگشت و گفتن کردند که سلامتی بازیکنانمان مهمتر است. این بازی هم به علت درگیری 30 دقیقه دچار وقفه شده می بود.

جعفری یادآور شد: حتی پیش از بازی با سنگ آهن بافق، فردی با موتور سیکلت به خوابگاه تیم ما آمد و تهدیدمان کرد. بین دو نیمه هم به ما می‌انها گفتند که بازی برای شما مهم نیست و چرا اینگونه بازی می‌کنید. به هر حال در نهایت به علت اتفاقات رقم خورده و این که تیم‌ها امنیت جانی نداشتند، فدراسیون خبرداد که ادامه بازی‌ها برگزار نمی‌شود. واقعا بابت این میزبانی متاسف هستم و حتی اگر فدراسیون دستور به ادامه بازی‌ها می‌داد ما نمی‌ماندیم. اگر فوتبال این است که ما دیگر ادامه نخواهیم داد.

[elementor-template id="11220"]

او اصرار کرد: مسئولیت 25 جوان را برعهده داریم و این‌گونه، فوتبال ارزشی ندارد. احتمالا باورتان نشود مادر یکی از بازیکنان تیم بافق بعد از دیدن این درگیری فقط گریه می‌کرد و به تماشاگران می‌او گفت: «بچه‌های مردم را رها کنید و مگر چه گناهی کرده‌اند، تیم ما (بافق) گل نمی‌زند؛ به آنها چه‌کار دارید.»

دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکارها

خبرهای ورزشی

خبرهای اقتصادی

اخبار فرهنگی

اخبار تکنولوژی

اخبار پزشکی



منبع