اشتباه کردم تیم ملی را بدون تمرین به کافا آوردم

نادرست کردم تیم ملی را بدون تمرین به کافا آوردم_آینده


به گزارش آینده

تیم ملی فوتبال ایران در جریان دومین دیدار خود در مسابقات کافا، سه بر صفر هند را ناکامی داد. امیر قلعه‌نویی عصر دوشنبه در نشست خبری سپس از این دیدار اظهار کرد: ابتدا می‌خواهم ‌درمورد اشتباهی که انجام دادم سخن بگویید کنم. باید اعتراف کنم که ما باید برنامه بهتری داخل این مسابقات می‌شدیم. الان بازیکنی داریم که در ۱۰ روز سه بازی انجام داده است. در این مسابقات ۱۸ تحول داشتیم و بدون تمرین داخل مسابقات شدیم. این ضعف من به گفتن سرمربی است. باید حداقل چهار پنج جلسه در تهران تمرین می‌کردیم و سپس داخل مسابقه می‌شدیم. برخی بازیکنان قبل از این بازی‌ها دو و یا سه پرواز انجام دادند تا به تاجیکستان برسند. این ضعف من است و به آن اعتراف می‌کنم.

او افزود: تیم‌ هند با دفاع چند لایه کار می‌کرد. ما تلاش کردیم فاصله بین خطوط خود را کم کنیم و به تیم حریف موقعیت ندادیم و توانستیم با تغییراتی که دادیم به گل برسیم. طبق معمول این مدل بازی‌ها سخت است چون آن‌ها تلاش می‌کنند گل نخورند. از بازیکنانم سپاس می‌کنم که با وجود خستگی کارکرد مساعد داشتند.

سرمربی تیم ملی فوتبال  افزود: همه تیم‌ها از جمله هند پیشرفت کرده‌اند و همه روی فوتبال اندوخته گذاری می‌کنند چون فوتبال یک مقوله پیچیده است. ما در بین دو نیمه معاوضه کردیم و شدت را در جناح‌ها بالا بردیم تا به گل رسیدیم. 

[elementor-template id="11114"]

وی‌ در ادامه گفت: در لیگ تیم‌ها ۶ هفته بدنسازی می‌کنند و سپس بازی‌هایی برای تشکیل هماهنگی انجام خواهند داد و با این حال در هفته‌های ابتدایی شادابی ملزوم را ندارند. حال چطور است ما بدون تمرین با ۱۸ تحول داخل این مسابقات شدیم و این سخت است. نادرست من می بود که بدون تمرین تیم را به این‌جا آوردم. 

او این چنین او گفت: قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان را تبریک می‌گویم، کار بزرگی کردند. ملت ایران نشان دادند همیشه اتحاد و اقتدار دارند و کم‌ترین کاری که می‌توانیم‌ ما انجام بدهیم همین (سلام نظامی زمان پخش سرود) است. 

دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکارها

خبرهای ورزشی

خبرهای اقتصادی

[elementor-template id="11220"]

اخبار فرهنگی

اخبار تکنولوژی

اخبار پزشکی



منبع