سپس از استقلال میخواهیم پرسپولیس را هم در خانه ببریم_آینده
به گزارش آینده
سعید دقیقی در نشست خبری پیش از دیدار خیبر خرمآباد – پرسپولیس اظهار داشت: در ابتدا من خواهشی از هواداران خیبر دارم و این که آنها دو یا سه ساعت سریعتر از اغاز بازی به استادیوم همراه شوند و ما را پررنگ حمایتکنند تا بتوانیم یک بازی خوب اراعه و آنها را خوشحال کنیم. ما با یک تیم بزرگ و یک مربی توانمند بازی داریم که به لحاظ زیرساختی زیاد قوی می باشند. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. آنها از بهترین تیمهای تاریخ فوتبال ایران می باشند و بازی کردن همیشه با این تیم کار سختی است. پرسپولیس هفته قبل هم بازی زیاد خوبی در رفسنجان به نمایش گذاشت. قطعاً زدن سه گل در آن شهر کار سادهای نیست. بازی فردا هم برای پرسپولیس از این جهت مهم است که برای کسب نایب قهرمانی و سهمیه آسیایی نیاز به برد دارند.
او همین طور گفت: ما در تمرینات و جلسات آنالیز کاملاً پرسپولیس را بازدید کردیم. ما در بازی رفت نیز یک بازی بسیار را به نمایش گذاشتیم و یکی از تاریخیترین بازیهایی می بود که من سرمربیگری کردم. اگر اشتباهات قضاوت و VAR نبوده است میتوانستیم با گلهای زیاد تر پرسپولیس را ببریم. اشتباهات جزئی از فوتبال است، اما امیدوارم فردا یک بازی باکیفیت و هجومی اراعه کنیم و داوران هم کمترین اشتباهات را داشته باشند. بازی سختی داریم و نباید قطعی شدن بقای ما در لیگ برتر علتشود که انگیزههایمان کم شود. فوتبالیست ماموریتاش است تا آخرین روزی که قرارداد دارد کار باکیفیت اراعه کند و همه کوششمان را کردیم که این نوشته را در بازیکنانمان نهادینه کنیم.
سرمربی تیم فوتبال خیبر خرمآباد در عکس العمل به این نوشته که در قبل نشان داده مرد روزهای سخت است، با این وجود استراتژیاش برای مقابله و مهار پرسپولیس چه خواهد می بود، او گفت: ما اولین بحثی که با بازیکنان داشتیم این می بود که فردا گل نخوردیم. اگر فردا گل نخوریم در همه بازیهای نیمفصلمان در خانه گل نخوردیم که یک رکورد بی همتا است. احتمالا تیمهای بزرگ دنیا هم این اتفاق را به راحتی به دست نیاوردند. ما مقصدمان این است که گل نخوریم و همه تمرکزمان روی این نوشته است تا در آخر بازی سرمان بالا باشد. ما با نهایت احترام به تیم بزرگ پرسپولیس نوع کارمان تفاوتی نخواهد داشت. فرقی نمیکند سپاهان باشد یا استقلال و پرسپولیس، فلسفه کار ما این است که بازی هجومی اراعه کنیم و اگر اهداف تاکتیکی ما را بازیکنان به درستی انجام بدهند کیفیت بازیمان بالا میرود.
دقیقی در عکس العمل به این نوشته که استرس پرسپولیسیها برای پیروزی و رسیدن به نایب قهرمانی لیگ بالاست، تصریح کرد: پرسپولیس با بازیکنان بزرگی که دارد آنقدر این شرایط را توانایی کرده است که اصلاً مشکلی ندارند. آنها میدانهای بزرگی را پشت سر گذاشتند. بازیکنان ما هم باید باانگیزه باشند که وجود پررنگ هواداران دو سه ساعت قبل از بازی انگیزه تیم ما را بالا میبرد. هنگامی بازیکنان برای گرم کردن به زمین میآیند استادیوم باید یک دست سبز باشد، تا با انرژی مضاعف بازی کنیم. ما در خانه استقلال را بردیم و میخواهیم تاریخساز شویم و پرسپولیس را هم ببریم.
وی در عکس العمل به این نوشته که حساسیت بالای بازی امکان پذیر علتسر دادن برخی شعارها و محرومیت هواداران خیبر شود، پافشاری کرد: از موقعی که در خیبر بودم، یکی از بافرهنگترین هواداران را دیدم و در همه بازیها کنارمان بودند. بالاخره فوتبال است و چالش و اتفاقات در آن هست. باید این شرایط را مدیریت کنیم، چون اگر هواداران نباشند بیشترین ضربه را من و تیمم میخوریم. خواهشی که از هواداران دارم این است که همه تمرکز و فکرشان تا انتهای بازی تشویق خیبر باشد. کاری هم به این که چه اتفاقاتی افتاده است نداشته باشند. قطعاً هر فردی هر رفتاری داشته اگر در شأنش نباشد از رفتارش پشیمان خواهد شد. حرکت خوب هواداران ما بهترین درس میتواند به آن فرد که زیادها روی آن چالش و موضع دارند، باشد تا نشان دهیم بهترین هواداران را داریم.
سرمربی تیم فوتبال خیبر خرمآباد در ادامه گفت: ما یک کار سخت را امسال انجام دادیم. ما ماموریتای که داشتیم این می بود که این تیم را در لیگ نگه داریم و خدا را شکر چهار هفته سریعتر این اتفاق افتاد. جا دارد از آقای عبدی (مالک باشگاه خیبر) سپاس کنم که با همه مشکلات اقتصادی در کنار ما می بود، این چنین از کادر مدیریتی و کادر فنی و یقیناً بازیکنان. اکنون هر چه مقدار اتفاقات بهتری رقم بزنیم، زیاد تر از اهدافمان بوده است. برای سالهای سپس هم باید توقع مردممان را بالا ببریم و این که من جستوجو اهداف عالی باشم ماموریت یک مربی است، اما باید حقیقتها را هم گفتن کنیم و نسبت به داشتههایمان، خواسته داشته باشیم.
دقیقی در جواب به این سوال که برای بازی فردا محروم و مصدومی دارد یا خیر، او گفت: بالاخره یکی دو بازیکن داریم که در شرایط بازی نیستند. قنبری برگشته است و احتمالا برای دقایقی کم بتواند بازی کند. ما هر که در تمرینات خوب بازی کند بهترین ترکیبمان را بازی میدهیم.
وی راجع به این که برای بازی فردا سورپرایزی خواهد داشت یا خیر، اظهار داشت: نمیدانم چه بگویم، اگر هواداران وجود پررنگی داشته باشند بازی قشنگی خواهند دید. چون ما دعوا میکنیم، مردم اگر پشتمان باشند اتفاقات خوبی رقم میزنیم. آقای عبدی با همه مشغلهای که داشته سه روز است کنار تیم وجود دارد، چرا که جستوجو تحقق مقصد بزرگ که همان خوشحالی مردم است، هستیم.
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکارها
منبع









