از بین بردن تحریمهای نفتی در مذاکرات سوئیس پیگیری شد_آینده
به گزارش آینده
حمید بورد مدیر عامل شرکت نفت ایران از اعضای هیات کشورمان در مذاکرات چهارجانبه صلح سوئیس طی گفتگویی از از بین بردن محاصره و اغاز صادرات نفت ایران از طریق خلیج فارس خبر داد.
وی او گفت: در مرحله اول کشتیهای ایرانی از خط فرضی محدود شده عبور کرده و به طرف مقاصد مورد نظر حرکت کردهاند.
او همین طور گفت: در روزهای قبل تقریباً نیمی از صادرات نفت یک ماه سرزمین به خارج از سرزمین صادر شده است و سپس از اجرای کامل تفاهمنامه صادرات به طور کامل ادامه خواهد یافت.
[elementor-template id="11114"]
بورد افزود: در مذاکرات او گفت و گو اندوختهگذاری و از بین بردن تحریمهای نفتی به طور جدی پیگیری شده است و اصلاحاتی نیز در این عرصه به طرف آمریکایی نظر شده است که امیدوار هستیم بتوانیم آنها را اجرایی کنیم.
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکارها
[elementor-template id="11220"]
منبع









