اسپانسر تازه پرسپولیس اشکار شد_آینده
[ad_1]
به گزارش آینده
بعد از قطع همکاری با گفتن اسپانسر پیراهن پرسپولیس، اکنون بانک شهر تصمیم گرفته به طور مستقیم مدیریت تبلیغات باشگاه را بر مسئولیت بگیرد و به گمان زیاد این نوشته را به یکی از شرکتهای زیر مجموعه تعلق خواهد داد.
این بانک که در کنسرسیوم مالکیت پرسپولیس نقش مهم را دارد، ترجیح داده هزینههای تبلیغات را به جای برونسپاری، به طور داخلی فراهم کند و آن را در قالب بودجه به باشگاه پرسپولیس بدهد.
این تصمیم به معنی آن است که از این بعد همه تبلیغات روی پیراهن، مدیای رسمی و دیگر بسترهای تجاری باشگاه زیر نظر این بانک خواهد می بود. پیش از این، کنسرسیوم مالکیت از طریق جذب شرکتهای خصوصی، درآمدهای تبلیغاتی را برای باشگاه فراهم میکرد اما اکنون مسیر به سمت متمرکز شدن درآمدها در زیرمجموعههای بانک تحول یافته است.
مسئله دلنشین این که باشگاه پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ اسپانسر اسبق را روی پیراهن داشت اما اکنون این تبلیغ تحول خواهد کرد و تا این مدت هم اشکار نیست که دقیقا چه نامی جانشین خواهد شد.
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکارها
[ad_2]
منبع