گریم خیرهکننده اورکها در پشت صحنه فصل سوم «حلقههای قوت»/ ویدئو_آینده
به گزارش آینده
این ویدیوی مختصر از فرآیند دشوار پشت صحنه، شور و اشتیاق تماشاگران را نسبت به اتفاقات فصل سوم حلقههای قوت دوچندان کرده است. این کلیپ مختصر، پروتزهای پیچیده، رنگآمیزیها و بافتهایی را که برای زنده کردن این حاضر هیولایی در دنیای خیالی جی. آر. آر. تالکین منفعت گیری شدهاند، برجسته میکند.
مسئله دلنشین دقت این است که سازندگان آگاهانه تصمیم گرفتهاند فقطً به نمودهای بصری رایانهای (CGI) بسنده نکنند و زیاد تر روی فن و تواناییهای سنتی گریم تمرکز کردهاند تا این مجموعه تلویزیونی نمادینتر به نظر برسد.
این اشاره به فصل تازه یک سال بعد از آخر فصل دوم، با افزایش تسلط سائورون بر موردور، انتشار شده است. در قسمت پایانی آن فصل، هویت او به قطعیت رسید و گالادریل و یارانش ناکامیهای سختی را توانایی کردند. اورکها و اوروکها سهم به سزایی در نبردهای قبلی داشتند و همانطور که این پیشنمایش تازه مشخص می کند، به گمان زیادً در فصل سوم نیز وجود پررنگی در سرزمین میانه خواهند داشت.
شرکت آمازون اظهار کرده که فصل تازه شامل یک پرش وقتی بزرگ بعد از اتفاقات فصل دوم خواهد می بود و داستان از اوج درگیری بین الفها و سائورون اغاز میشود. اگرچه تاریخ دقیق پخش این فصل تا این مدت اشکار نیست، اما انتظار میرود که فصل سوم حدوداً در آخر سال آینده انتشار شود، چون رابرت آرمایو، بازیگر نقش الروند، در یک مصاحبه خبری آشکار کرد که فیلمبرداری در آخر سال ۲۰۲۵ همه خواهد شد.

«حلقههای قوت»، فصل سوم: برگشت بازیگران مهم و اضافه شدن چهرههای تازه
شبکه پرایم ویدیو رسماً اظهار کرده که مورفید کلارک (در نقش گالادریل)، چارلی ویکرز (در نقش سائورون)، رابرت آرمایو (در نقش الروند) و دنیل ویمن (در نقش گندالف) برای ایفای مجدد نقشهایشان در فصل سوم حلقههای قوت بازمیگردند. علاوه بر بازیگران مهم، نفرات جدیدی نیز به این تیم اضافه شدهاند که اندرو ریچاردسون به گفتن بازیگر ثابت، بهعلاوه زوبین وارلا و آدام یانگ در نقشهای فرعی می باشند. با این وجود، جزئیات نقشهایی که این افراد بازی خواهند کرد، تا بحال اظهار نشده است.
با وجود نظرات متغیری که درمورد دو فصل ابتدایی وجود داشت، تماشاگران به شدت چشم به راه تماشای فصل سوم می باشند. پخش فصل اول حلقههای قوت در سال ۲۰۲۲ با آمار خیرهکنندهای اغاز شد؛ به طوری که در آخر هفته اول پخش ۱.۲ میلیارد دقیقه دیده شد. این مجموعه این چنین یکی از گرانترین تولیدات تلویزیونی تاریخ به شمار میآید.

اما فصل دوم موفق نشد پیروزی فصل قبل را تکرار کند و با جذب تقریباً نصف بینندگان فصل اول، در چهار روز اول پخش تنها ۵۵۳.۵ میلیون دقیقه دیده شد. با دقت به کم شدن آمار بینندگان، این سوال نقل است که آیا این مجموعه میتواند مجدداً تأثیر اولیه خود را به دست آورد یا خیر؛ با این حال، اشتیاق برای فصل پیش رو هم چنان بالا است.
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکارها
منبع