۱۴۰۴ آرزو برآورده شد – سایت خبری تحلیلی کسب و کار_آینده
به گزارش آینده
کسب و کار نیوز_ در دنیای بانکداری، ایدههای نو همیشه راهی برای جلب دقت اشکار میکنند اما برخی از آنها فراتر از یک ایده میروال و به فرصتی واقعی برای کاربران تبدیل خواهد شد؛ بلو با کمپین «۱۴۰۴ آرزو» نشان داد که چطور میتوان بدون پیچیدگیهای معمول بانکی، امکاناتی را در اختیار کاربران قرارداد.
- به گزارش کسب وکار نیوز- اینکمپین که از ۲۷ بهمن تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۳ برگزار شد، به کاربران این امکان را داد که با واریز حداقل ۲ میلیون تومان به باکس «۱۴۰۴ آرزو»، وامی معادل ۱۰ برابر آن را دریکم شدن کنند، آن هم بدون سود، بدون کارمزد و بدون نیاز به ضامن. اکنون و با آخر این کمپین و اظهار برندگان قرعهکشی ۱۴۰۴ آرزو، نگاهی دقیقتر به ابعاد این کمپین میاندازیم.
اعداد بزرگ، وامهای چشمگیر
به گزارش روابط عمومی بلو، در بازهی این کمپین بیشتر از ۶۹۸ هزار نفر باکس «۱۴۰۴ آرزو» را ساختند و تا آخر کمپین بیشتر از ۳۹۸ هزار نفر واجد شرایط برای شرکت در قرعهکشی بودند. بلو در آخر کمپین، در کل۱۶۶٫۹۰۰٫۵۰۷٫۲۰۵ تومان وام به کاربران خود پرداخت کرد؛ رقمی که نشان از استقبال و مطمعن کاربران دارد.

اگرچه مطابق آنچه در پیششرطهای شرکت در کمپین اظهار شده می بود، کاربران باید حداقل ۲ میلیون تومان به باکس «۱۴۰۴ آرزو» خود واریز میکردند، بیشترین مبلغ واریز شده به باکس، در بین کاربرانی که برنده شدند، ۵۰۰ میلیون تومان بوده است و این کاربر برنده ۵ میلیارد تومان وام از بلو شد.
کمپینی برای زن و مرد و پیر و جوان

یکی از نکات دلنشین دقت در کمپین «۱۴۰۴ آرزو»، وجود گسترده کاربران با سنین گوناگون می بود. بازه سنی شرکتکنندگان، گستره جالبی از ۱۸ تا ۸۴ سال را در بر داشت؛ در این بین اما میانگین سنی ۳۶.۲ سال، گوی رقابت را از همه سنین ربود.

آماری که نشان میدهد این کمپین توانسته مخاطبان متنوعی را جذب کند؛از جوانانی که به دنبال اولین تواناییهای مالی خود بودند تا افراد میانسالی که با نگاهی دقیق به زمانهای جدید، در آن شرکت کردند.

علاوه بر بازه سنی متنوع شرکتکنندگان، ترکیب جنسیتی زنان و مردان هم قابل دقت است؛ در قسمت تقسیمبندی جنسیتی مردان با ۵۵.۸ درصد از شرکتکنندگان، سهم بیشتری را به خود تعلق دادند، در حالی که زنان ۴۴.۲ درصد از شراکتکنندگان را تشکیل دادند.
جغرافیای شراکت؛ کدام استانها پیشتاز بودند؟
کاربران بلو در این کمپین، محدود به نقطه خاصی از سرزمین نبوده استه و از همه استانها شرکتکنندگانی در آن وجود و هر استان حداقل ۷ برندهداشتهاند. تهران، خراسان رضوی و البرز سه استانی بودند که به ترتیببیشترین میزان شراکت را داشتند، در حالی که کهگیلویه و بویراحمد و ایلام کمترین تعداد شرکتکننده را به ثبت رساندهاند. اینتفاوت میتواند ناشی از عواملی همانند جمعیت، میزان دسترسی به خدمات دیجیتال و آگاهی از کمپینها باشد اما مسئله قابل دقت این است که گستره این مطرح بهگونهای می بود که از همه استانهای سرزمین حداقل تعدادیکاربر در آن وجود داشتند.
مدلی نوآورانه در بانکداری
کمپین «۱۴۰۴ آرزو» مثالای از یک مدل بانکداری نوآورانه می بود که بدون پیچیدگیهای سنتی، مسیری ساده و شفاف را برای دریکم شدنتسهیلات ایجاد کرد. از یک سو، وامهای ۱۰ برابری بدون سود و کارمزد، این مطرح را به گزینهای بیرقیب تبدیل کرد و از سوی دیگر، شرایطآسان برای شرکت، علتشد که طیف وسیعی از کاربران بتوانند در آن وجود داشته باشند. استقبال گسترده از این کمپین، نشانهای روشن از تغییر نگاه کاربران به بانکداری دیجیتال و مطمعن بیشتر به راه حلهاینوین تأمین مالی است.
این فقط یک رویداد بانکی نبوده است، بلکه نشانهای از آیندهای می بود که در آن، دریکم شدن تسهیلات دیگر یک فرآیند پیچیده، پرهزینه و زمانبر نخواهد داشت. کاربران نشان دادند که آماده پذیرش مدلهای جدید مالی می باشند و بانکداری دیجیتال میتواند با راهکارهای شفاف و نوآورانه، جایگزینراه حلهای سنتی شود. بلوبانک با این کمپین، نهتنها مطمعن کاربران را به خود جلب کرد، بلکه استانداردهای جدیدی را در اراعه خدمات مالیدیجیتال تعریف کرد؛ استانداردهایی که بدون شک، آینده بانکداری را رقم خواهند زد.
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکارها