شلیک به شعور مخاطب؛ آقای جبلی این چه سریالی است؟_آینده
[ad_1]
به گزارش آینده
مجله تیویبان نوشت: در شرایطی که سیمای تلویزیون عبوس است و بهانه برای غم زیاد، جای خوشحالی است که سهمی به برنامههای طنز و سرگرمکننده تعلق مییابد. با این همه اما نتیجه محصولاتی چون «طنزیم» شبکه نسیم و «چارپایه» شبکه سه رغبتی برای تماشا باقی نمیگذارند.
فعلا روی سخن بگویید با «چارپایه» است که در شبکه سه اغاز شده و قرار است علی صادقی، یوسف تیموری، قوتالله ایزدی و جواد خواجوی خنده بر لبها بیاورند. آنچه دیدیم ولی رها بودن این بازیگران کمدی روبه رو دوربین است که کوشششان برای تشکیل خنده و سرگرمی به ثمر ننشسته.
شگفت است که شبکه سه از این چهار نفر که ذاتا دارای توانایی برای خنداندن می باشند، منفعت گیریای بد کرده. صادقی گویی روبه رو دوربین معذب است و ایزدی یا همان آقا رشید در بداهه گویی ناموفق. تیموری همانند همیشه سرشار از انرژی است و چند لحظه خوشایند هم رقم زد؛ همانند پیروی صدای جواد خیابانی و پژمان بازغی. این مقدار اما کافی نیست و اگر «چارپایه» با همین شیوه پیش برود، تبدیل به اثری ناکامی خورده خواهد شد. برای مثال نمایش خریدار بد و فروشنده خوب، چیزی در حد تئاترهای دانشآموزی می بود! این تلنگر را باید سازندگان برنامه جدی بگیرند؛ بویژه این که بر پایه شواهد، فاصله ضبط و پخش طویل نیست و زمان تحول روش وجود دارد.
علی صادقی همان ابتدا رو به دوربین او گفت: «اگر جستوجو آثار غم آلود و فاخر می باشند سریع کانال را عوض کنید.» این چه دیدگاهی است آخر؟ فردی از برنامه انتظار طنز فاخر (چه تعبیر عجیبی) ندارد؛ فقط میخواهیم اثری معقول تماشا کنیم؛ سرگرم شویم و لبخندی بزنیم. کیفیت ابتدایی «چارپایه» اما شلیک به شعور مخاطب است.
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکارها
[ad_2]
منبع